SILVER HILL 

ÚČETNICTVÍ

Správně vedené účetnictví je podmínkou jakéhokoli úspěšného podnikání. Kvalitní účetní služby vám dávají jistotu, že jsou vaše daně v pořádku a že máte přehled o ekonomických výsledcích své firmy. K perfektnímu vedení účetnictví jsou zapotřebí zejména:

  • dobrý a spolehlivý účetní specialista
  • výkonný účetní software
  • schopnost a ochota porozumět hospodaření vaší firmy 

Zajišťujeme mzdové účetní služby

  1. Kompletně vypočítáváme měsíční mzdy a odvody.
  2. Přihlásíme i odhlásíme zaměstnance k sociálnímu a zdravotnímu pojištění. Komunikujeme s úřady - s SSZ, ZP, FÚ
  3. Zastoupíme vás při jednáních a kontrolách prováděných SSZ, ZP. Orientujeme se v jednání s nimi, vždy tak máte jistotu, že vše probíhá k vaší spokojenosti.
  4. Tiskneme diskrétní výplatní pásky. Jsou reprezentativní a bezpečné. Výplatní pásky distribuujeme elektronicky.
  5. Připravujeme elektronické příkazy k úhradě. Zaměstnanec tak dostane svou výplatu vždy včas.
  6. Zpracováváme a odesíláme přehledy vyměřovacích základů na SSZ, ZP.
  7. Vypočítáme zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele za škodu.
  8. Zpracováváme o odesíláme veškeré statistiky.
  9. Zajistíme zpracování sestavy pro spoření a exekuce dle jednotlivých zaměstnanců.
  10. Příprava a odeslání potvrzení pro zaměstnance pro pracovněprávní a soukromé účely.
  11. Zpracujeme sestavy čerpání dovolené.
  12. Zabezpečíme zpracování rekapitulace mezd.
  13. Vypracujeme sestavu dobírek.
  14. Zpracujeme pro vás sestavu záloh.
  15. Zajistíme vypracování a vedení evidenčního listu důchodového pojištění.
  16. Zabezpečíme zpracování ročního zúčtování daně.
  17. Vypracujeme potvrzení o příjmech zaměstnanců.
  18. Zpracujeme roční vyúčtování daní za zaměstnance.
  19. Zabezpečíme zpracování vyúčtování daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti.
  20. Vyřešíme problematiku pracovních úrazů včetně hlášení na příslušné úřady.
  21. Vedeme evidenci o odpracované a neodpracované době zaměstnanců.
  22. Zajistíme styk s příslušným úřadem práce i plnění úkolů s tím spojených.
  23. Zajišťujeme administrativní úkony spojené se vznikem a ukončením pracovního poměru.
  24. Vedeme administrativní agendu spojenou se změnami pracovních smluv.
  25. Zpracováváme hlášení pro společnosti zaměstnávající částečně nebo plně invalidní důchodce.
  26. Zaměřujeme se na kompletní mzdové poradenství. Jsme k dispozici kdykoli potřebujete.





Chcete znát cenu vaší nemovitosti ?

Vyplňte tento formulář a my se s vámi spojíme. První konzultace zdarma. 

SILVER HILL s.r.o.

1.   WorkLounge Diamant

Václavské nám. 841/3, 110 00 Praha 1 - Nové Město

2.   WorkLounge Forum Karlín

Pernerova 652, 186 00 Praha 8 - Karlín

3.   WorkLounge Smíchov

Plzeňská 155/113, 150 00 Praha 5-Košíře

Úřední hodiny

Pondělí - Čtvrtek: 8:00 - 18:00 

schůzky po předchozí dohodě

+420 603 265 130

josef.batelka@gmail.com

Vždy hájíme zájem klienta

Poradenská společnost v oblasti obchodu s realitami, inkasa pohledávek, poradenství při zakládaní, akvizicích, přeměnách a likvidacích obchodních společností, nadací, nadačních fondů, ústavů a spolků, dotační a provozní poradenství pro neziskovky 

Silver Hill s.r.o.

IČO: 142 66 440
 
zapsaná v OR Městského soudu v Praze, spis. zn. C 363081
DS ID: wyhfecg
 účet: 142664400/5500 RaiffeisenBank a.s. 

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky